Tuesday, February 17, 2009

SELANGOR BANGKIT, AKAN MERAMPAS KEMBALI TAHTA !

SELANGOR BANGKIT KINI MUNCUL, BANGUN UNTUK MEMPERTAHANKAN KEDAULATAN SULTAN SELANGOR !

ANGIN PERUBAHAN AKAN MELANDA SELANGOR ! BAGAI BADAI RIBUT SANGKAKALA AKAN AKU GEMPUR SELURUH PIMPINAN PENGKHIANAT-PENGKHIANAT MELAYU HINGGA MEREKA TUMPAS AKIDAH PERJUANGAN MEREKA !

PAS DAN PKR, BERSEDIALAH KAMU UNTUK GEMPURAN TERHEBAT ABAD INI ! JANGAN KAMU LARI DARI RENTAPAN PERTARUNGAN INI !

KEPADA MANA-MANA MELAYU YANG MEMENTINGKAN DIRINYA,LUPA AKAN HAK AGAMA DAN BANGSA BERSEDIALAH KAMU UNTUK DILANYAK-LANYAK OLEH SELANGOR BANGKIT !

DENGAN IZIN ALLAH SWT,SELANGOR BANGKIT AKAN MERAMPAS KEMBALI TAHTA YANG HILANG !




ELIZABETH WONG SATU PERMULAAN !


28 comments:

  1. Hidup SB, kita pertahankan Agama, bangsa dan Negara daripada Pengkhianat Rakyat (PR).

    ReplyDelete
  2. kau tau tak sultan yang kau junjung tu girlfriend dia keling??dulu masa jadi raja muda selalu lepak dekat hard rock cafe!!!

    ReplyDelete
  3. teruskan perjuangan..
    dedahkan ..buktikan PR bukan maksum..

    tumbangkan PR

    *bro bila nak dedah pasal hilmi tu haha

    ReplyDelete
  4. Salam:-


    Semoga Allah SWT memberkati perjuangan kita
    Rampas Selangor matlamat kita.

    Amin..

    ReplyDelete
  5. SALAM PERJUANGAN....

    KAMI AKAN BERSAMA-SAMA ANDA DALAM MENGEMPUR SEGALA ANASIR FITNAH DARI BLOGGER PAKATAN RAKYAT!!!

    KITA GONCANGKAN MEREKA PAKATAN RAKYAT INI!!!

    ReplyDelete
  6. SALAM...DAH DAFTAR UNTUK JADI AHLI BPN???

    KAMI DI BPN MENGALU-ALUKAN ANDA UNTUK MENJADI KOMUNITI KAMI DI BPN.

    ReplyDelete
  7. Hidup SELANGOR BANGKIT!!!! SALAM PERJUANGAN DARIPADA PERAK BANGKIT

    ReplyDelete
  8. bro diharap set komentar open... jgn pakai approval dan boleh pakai anonymous.... supaya lebih proaktif blog ni nanti

    ReplyDelete
  9. SAYA SOKONG!
    KITA GEMPUR SELANGOR!

    GUNAKAN PROVEN METHOD:

    1. Kita tambah kerusi lagi dengan mencari ORANG MELAYU ISLAM yang yang sanggup menerima 'sedekah' seks.
    ORANG MELAYU ISLAM yang TIDAK BERMORAL dan MELANGGAR HUKUM ISLAM adalah golongan yang paling mudah ditarik, seperti di Perak.

    2. Kita kosongkan kerusi dengan menyiarkan gambar/video ORANG CINA BUKAN ISLAM yang MELANGGAR MORAL seperti Chua Soi Lek.
    (ps. Sesuai untuk ORANG BUKAN MELAYU sahaja. ORANG MELAYU ISLAM yang membuat perkara 1. diatas tidak akan mengosongkan kerusi.)

    3. Kita kosongkan kerusi dengan MENCURI gambar bogel/separa bogel ORANG CINA BUKAN ISLAM yang TIDAK MELANGGAR MORAL bangsa, keturunan dan agama mereka TETAPI MELANGGAR HUKUM ISLAM seperti Elizabeth.
    (ps. Formula ini tidak boleh dilaksana keatas ORANG MELAYU ISLAM yang MELANGGAR HUKUM ISLAM kerana mereka tidak akan meletak jawatan. ORANG CINA BUKAN ISLAM sahaja yang akan mengaku MELANGGAR MORAL/HUKUM ISLAM.)

    ReplyDelete
  10. Kepala hotak hang nak bela Raja ....web pun ada muka babi nak bela Raja konon ...puih...tuihh..!! UM NO memang MELAYU MUDAH LUPA !!! BODOH NAK MAMPUS!!

    ReplyDelete
  11. irsh
    t kaseyyy...hamba orang baru tapi jahat dalam politik.

    jack perut
    apasal kau jelas ke ?

    al hadi
    hamba orang baru.semakin bersemangat tengok blog BPN yang hebat-hebat.

    abas
    t kaseyyy...kita tumbangkan mereka.perak dah dapat selangor bila lagi

    gomo
    fuuuh panas blog kamu. SB akan join BPN.

    perak bangkit
    SB menggunakan akronim 'bangkit' kerana mahu mencontohi blog ganas kamu. SB mencontohi kamu semua ! woooooooo (macam ric flair) woo wooo

    samdol
    teori dan praktikal ini terbukti. mari kita cari seberapa banyak bahan bukti

    khirjr
    pi mampos la kau

    ReplyDelete
  12. SALAM PERJUANGAN SELANGOR BANGKIT!!

    JOM KITA JOIN BPN!!

    SAMA2 KITA RAPATKAN SAF, KUKUHKAN KEDUDUKAN, BERSEDIA UNTUK MENYERANG PR!!

    AKU SEBAGAI ANAK JATI SELANGOR MAHU SELANGOR KEMBALI KE TANGAN BN N UMNO, PR G MAMPUS!

    TAKBIR!!

    PERAK BANGKIT N SELANGOR BANGKIT, BEST!!

    SALAM PERJUANGAN!

    ReplyDelete
  13. SALAM PERKENALAN DAN PERJUANGAN SELANGOR BANGKIT...

    SATU USAHA YG MULIA DAN BAIK..ISHALLAH TUAH DAN RAKAN SEMUA AKAN TURUT MEMBANTU APA YG TERDAYA BAGI MENGHAPUSKAN PUAK-PUAK LANUN DAN PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

    TERUSKAN SERANGAN..KASI MEREKA TERSANDAR DENGAN ASAKAN-ASAKAN YANG TERPOWERRRRRRRRRRR!!!

    http://abangtuah.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ini blog lucah ke apa...macam sial je. Anyway tahniah kerana pembukaan Selangor Bangkit. Nak gambar Khir Toyo tak...lagi seksi.

    ReplyDelete
  15. SB ko pun khir botox tempe organik punye agen ke...Bangkit kan Umno dulu sbelum ko nk gempur PR....

    ReplyDelete
  16. Salam perjuangan

    Syabas Selangor Bangkit. Teruskan usaha tuan hamba mendedahkan pengkianatan dan penderhakaan Pakatan Rangsang (PR)...hamba dan para "hulubalang trojan" serta "pasukan senyap tapi berkesan" di Selangor, Perak dan Kedah akan terus membantu tuan hamba dengan cara tersendiri.

    Motto "Ayuh kita hancurkan PR dari dalam"

    ReplyDelete
  17. kau tau tak kawan baik sultan yang kau junjung kononnye tu nama dia dato jojo?? owner kepada hard rock dgn planet hollywood?? tu kau tak tengok girkfriend dia lagi kavita........

    ReplyDelete
  18. PUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  19. AYUUH KITA BONGKAR SEGALA PENYELEWENGAN DAN MAKSIAT PEMIMPIN KITA. KITA TELANJANGKAN MEREKA. SAPA LAGI YANG AKAN JADI MANGSA KITA? TOYOL? NAJIS? LES AZALINA? JJ? SEN NORHAYATI ONN? ETC. KITA BONGKAR MEREKA. BIAR RAKYAT TAHU SIAPA PEMIMPN KITA. BIAR RAKYAT TAHU KUASA KITA. KITA ABOVE THE LAW. INILAH BARU BETUL KETUANAN MELAYU. BANGANGGGGGGGGGGGGG

    ReplyDelete
  20. ketuanan melayu....pirah, satu melayu kaya raya,10 000 lagi papa kedana

    ReplyDelete
  21. dulu time 1993,umnolah yang menghancurkan raja2 melayu, kat tv hari2 didedahkan perangai buruk raja melayu, dah lupa ker????? oh melayu mudah lupa, eh eh bukan tapi umno mudah lupa

    ReplyDelete
  22. Selangor bangkit, ko simpan jelah ampu kau tu??? Ciumlah bontot najib dgn rosmah tu hari2....

    ReplyDelete
  23. Ini satu lagi spesies nak duit le ni..... bukak blog pastu tulis tak pakai akai...letak gambar yang macam tu...main belasah je...tulisan tak kreatif..minda kelas ketiga...itulah bloggers BPN... Bloggers pengampu negara

    Kebanyakan blog UMNO ni penuh caci maki...dengan adanya selangor bangkit ni..bertambah satu lagi blog merosakkan minda.

    ReplyDelete
  24. Selangor Bangkit......He...he...he...
    Macam blog orang putus haid aje!......

    ReplyDelete
  25. Muka depan.
    Khutbah Jumaat.
    Sempena pilihanraya kecil Bukit Gantang.
    Kesetiaan kepada raja dan negara.
    7 Rabiulakhir 1430h 3 April 2009
    Disediakan oleh Biro Agama Umno Bahagian Bukit Gantang Perak Darul Ridzuan

    Muka 1.
    Khutbah Jumaat Kesetiaan kepada Raja dan Negara
    Sidang Jumaat yang dihormati, Kita amat bersyukur kerana masih diberi peluang oleh Allah Taala untuk menghuni buminya ini, maka wajiblah kita membuktikan kesyukuran kita padanya dengan menjunjung segala perintah-perintahnya dan meninggalkan segala larangan-laranganya. Mimbar hari ini ingin menyentuh tentang tajuk 'kesetiaan dan ketaatan kepada ulil-amri. Sidang Jumaat yang dihormati, Allah Taala telah berfirman didalam Surah An-Nisa, ayat 59, (Surah an-Nisa)...

    Muka 2.

    Ertinya, Wahai orang-orang yang beriman, taatlah kamu kepada Allah dan taatlah kamu kepada Rasulullah dan kepada Ulil-Amri (Orang-orang yang berkuasa) dari kalangan kamu. Kemudian jika kamu berbantah-bantah (berselisihan) dalam sesuatu perkara, maka hendaklah kamu mengembalikannya kepada (kitab) Allah dan (sunnah) Rasulullah. Jika kamu benar beriman kepada Allah dan hari akhirat. Yang demikian adalah lebih baik (bagi kamu) dan lebih elok kesudahannya. Ayat diatas jelas menunjukkan bahawa umat islam wajib mentaati Allah, juga mentaati Rasulullah dan pemimpin-pemimpin yang berkuasa. Dalam konteks negeri Perak iaitu negeri kita ini, maka ulil-amri yang dimaksudkan ialah Sultan. Ini adalah kerana Sultanlah yang menjaga urusan agama, Sultanlah yang menentukan tarikh puasa dan hari raya, Sultanlah yang meluluskan enakmen pentadbiran agama dan Sultanlah yang melantik mufti, para imam dan memberi tauliah mengajar. Oleh itu, kita tidak boleh menderhakai Sultan dan pemimpin-pemimpin negara terutama pemimpim-pemimpin Umno yang telah banyak berjasa kepada negara. Sesiapa yang menderhakai Sultan dan pemimpin negara, maka dia telah melanggar dan menyalahi rukun negara iaitu kesetiaan kepada Raja dan Negara. Penderhaka atau bughah menurut hukum hudud Islam halal darah mereka untuk diperangi.

    Muka 3.

    Sidang Jumaat sekelian, Merujuk kepada ucapan Perdana Menteri kita baru-baru ini, janganlah kita menjadi ekstremis agama dan kaum. Ekstremis agama bererti memperalatkan agama untuk kepentingan diri sendiri. Sikap ini akan menyebabkan seseorang itu menjadi Pak Turut kepada nafsu dan sanggup mengada-adakan ajaran yang bukan dari ajaran Islam. Contohilah Yang Amat Berhormat Perdana Menteri kita yang telah memperkenalkan Islam Hadhari sebagai satu ajaran yang sangat menepati ajaran Islam sebenarnya. Islam Hadhari adalah suatu prinsip alternatif terbaik untuk manusia bagi mencapai kebahagiaan didunia dan akhirat. Sesungguhnya tujuan Islam Hadhari dirangka diantaranya untuk merangsang cara hidup sihat dan bersih dari amalan-amalan negatif seperti rasuah dan politik wang. Rakyat memang amat memerlukan pemimpin dan penguasa yang bersih dari rasuah dan politik wang. Oleh itu, mimbar menyeru kepada seluruh ahli jemaah supaya terus menyokong perlaksanaan Islam Hadhari dinegara yang kita cintai ini. Sidang Jumaat yang dihurmati sekelian, Rasulullah S.A.W ada bersabda: "Hubbul watani minal iman" Cintakan tanah air adalah sebahagian dari iman.

    Muka 4.

    Hadith ini mengajar tentang erti keimanan. Iman bukan hanya sembahyang dan puasa tetapi sifat patriotik terhadap negara juga adalah juga sebahagian dari iman. Negara kita pernah dijajah sejak tahun 1511 lagi. Portugis, belanda, Inggeris, jepun, semuanya telah dihalau dari bumi tanah air kita melalui semangat patriotik dan semangat kebangsaan pemimpin-pemimpin melayu kita. Itulah jasa besar mereka, itulah jihad mereka. Perkara ini telah dipertegaskan oleh Menteri Pelajaran Dato Seri Hishamuddin Tun Hussein Onn, baru-baru ini bahawa sejarah telah menyaksikan hanya pemimpin-pemimpin Umno lah sahaja yang bertungkus lumus memerdekakan tanah air kita. Oleh itu, marilah kita terus memperteguhkan perjuangan Melayu dengan menyokong dan mengundi calon Barisan Nasional dalam pilihanraya yang sedang berlangsung ini. Barokallahuliwalakum filquranil azim......
    (Aku tak suka merumikan ayat-ayat Quran kerana boleh memberikan sebutan yang tak betul)

    ReplyDelete
  26. "AKAN MERAMPAS TAHTA DARIPADA PAKATAN 'PENDERHAKA KEPADA RAJA'..CARA GANAS !"

    ejaan pun salah..."takhta ker tahta"....hahahaha...INI SAH BAHASA MELAYU MASA SPM DAPAT P7

    ReplyDelete