Saturday, August 21, 2010

SELANGOR BANGKIT SOKONG CEKGU PUAN HAJAH SITI !


menyahut saranan bloger gap, selangor bangkit menyatakan sokongan moral tidak berbelah bahagi kepada cekgu puan hajah siti yang teruk dianiya.

kepada seluruh guru-guru yang kuat menyokong anwar dan pakatan, bukalah mata. ini lah politik sialan yang pakatan sanggup lakukan. jangan sokong mereka lagi pada pru ke 13 ! KLIK SINI

4 comments:

  1. Aku mengangkat martabat cikgu nie paling tinggi berbanding dengan menteri KDN tu. kalau cikgu nie tak kasi "peluru" dan "bom" itu penuntut yang kurang ajar dan biadap tu tak akan faham soal negara bangsa akan datang. Jangan salah kan institusi sekolah kalau 10 tahun akan datang bangsa nie makin kurang ajar. Inilah beban cikgu mengajar salah tak ajar salah.

    Nik Aziz yang kata tuhan mencarut itu pun orang angkat martabat jadi Tok Guru apasalah aku mengangkat martabat cikgu nie sebagai ibu guru.

    Aku anggap siapa yang memusuhi cikgu ini dan Datuk Nasir Safar juga adalah musuh ku.......

    ReplyDelete
  2. sokong...alhamdulillah masih ada yg ada jati diri melayu islam....mari kita sama2 gerakkan bangsa kita...CEPAT NANTI TERLEWAT, MASA MAKIN MENGHAMBAT, KALAU LAMBAT KITA KENA HAMBAT DRP TANAH AIR KITA YG TERCINTA INI. YA ALLAH.....BERKATILAH PERJUANGAN INI....

    ReplyDelete
  3. Tahniah Pn. Hajah Siti. Dalam saat bangsa kita berada dalam keadaan bangsa kita berada dalam situasi berpecah, ada segelintir yang kuat jati dirinya...sedihnya dalam kalangan kita ada yang rela menjadi alat kepada politik kaum lain yang kononnya anti-racism...cais!! Bila seorang manusia yang susur galurnya adalah melayu membuat kenyataan sebegitu dianggap perkauman, bangsa lain yang mempertikaikan bangsa Melayu tidak pulak dianggap perkauman dan keterlaluan.

    ReplyDelete
  4. Tahniah Cikgu atas keberanian

    ReplyDelete